fredag, april 04, 2008

BABYDEJT!


sweeta dagar som den här växer inte på träd. först tvättade jag och killarna (mest jag) sen åt jag spenatpastasås och dom åt samma sås fast utan spenat men dom gillade inte den :c hursomhelst, efter det begav vi oss ut i solen och in till stan för att gå på BABYDEJT (!!) med inga andra än elina och signe. det är var första gången vi träffades och det var jättekul! jag och joel har varit ganska bra på att inte gå till typ öppna förskolan (dels tidsbrist men framför allt för att hur kul är det egentligen att hänga med 30-plussare som man bara har barnen gemensamt med?) så vi har liksom inga vänner med barn i sthlm (men nu har vi det, yey!). vi var iallafall på rum för barn på kulturhuset. jag hade inte en aning om att det fanns ens men det var jättebra där, och killarna skötte sig exemplarisk! båda två crushade på signe också. babydejt rules, och det blir många fler!

haha och ja, jag gillade elina också, inte bara signe!

2 kommentarer:

Asplövspuls sa...

haha åååååh vad glad jag blir!
alltså jag är helt till mig över vår dejt, jag ba "ååh jag har fått en ny kompis, signe har fått TVÅ nya kompisar, hurra, yey och andra glädjerop". ÄNTLIGEN någon rolig med barn i stockholm i samma ålder och som också är litesådär ALTERNATIV OCH KREJZY!! match made in heaven! ni får komma hit nån gång och hänga i signes rum och gå på promenad och sånt!

Asplövspuls sa...

Men guuuud, har våra barn varit så små?! Åh, ynk! Får bebislängtan på stört!